ניהול משימות באמצעות תוכנה מדויקת וידידותית שאף מנהל אינו שלם בלעדיה

מנהלים – האם יש לכם כלים לעקוב אחר החלטות ומשימות שמוטלות על עובדים?

האם ברור לכם בכל רגע מי אחראי על מה, או שאתם מוצאים את עצמכם תוהים ותועים במבוך ניהול משימות והחלטות שאין לכם מושג אם ומה מהן הושלם?

מנהלים יודעים שבלי מעקב יעיל אחר החלטות ובלי ניהול משימות קבוע קשה מאוד לזוז קדימה. היעדר מעקב כזה הופך את הישיבות הארוכות והיקרות לזוללות זמן. בכל ישיבה מיישרים קו מאז הישיבה הקודמת, קובעים ישיבה נוספת כדי לעקוב אחר החלטות מישיבות קודמות והמשתתפים מוצאים את עצמם טובעים בים של ישיבות שתפקידן להציף בעיות, שנוצרות מלכתחילה בגלל היעדר מעקב אחר החלטות שנלקחות בכל ישיבה.

אילו רק הייתה דרך להפוך את הישיבות לתכליתיות יותר, קצרות יותר, אולי בכלל אפשר היה לעשות פחות ישיבות.

אז יש דרך, לדרך הזו קוראים סטטוס. נא להכיר – סטטוס תוכנה לניהול משימות, סיכומי דיון ומעקב החלטות.

ניהול משימות ומעקב החלטות פשוט, נוח וידידותי.

סטטוס היא פרי פיתוח בלעדי של תמורה מערכות מידע ופותחה כך שהיא תתאים למנהלים שמחפשים פשטות, מהירות וקלות. סטטוס מאפשרת ניהול משימות פשוטות ומורכבות, הפצה במייל, דיווח ביצוע, תזכורות, רישום הערות ומעקב אחר ההתקדמות, העברת משימה מאחראי לאחראי, הפיכת מייל למשימה ועוד.

מערכת הסטטוס מבוססת על ניסיון עשיר ומעוצבת כמענה ייחודי ויעיל במיוחד לבעיית היסוד של מערכות מידע לניהול סיכומי דיון, ניהול משימות ומעקב החלטות. לא עוד קבצי אקסל, מסמכי וורד, מיילים אינסופיים שאף אחד לא מגיע אליהם ותזכורות על תזכורות של ישיבות ופגישות.

ניהול משימות ארגוניות במסך אחד ומנוע חיפוש

הסטטוס פותרת את הבעיה בכך שהיא מצליחה לשלב ממשק משתמש פשוט מאין כמוהו. היא מורכבת ממסך אחד ומנוע חיפוש שדי בהם כדי לענות על כל הצרכים הפונקציונאליים לשם היא פותחה:

ניהול משימות ומעקב החלטות מכל מקום ובכל זמן

הסטטוס נהנית ממשק משתמש מבוסס ווב (על פני הממשק האאוטלוקי שאינו אידאלי למערכות תהליכיות), אינה דורשת התקנה אך מסוגלת להיות מופעלת (בעזרת addon) מתוך האאוטלוק. לגרור מיילים, אנשי קשר, ולמעשה להפעיל כל פונקציה מהאאוטלוק ישירות.

בנוסף, סטטוס זמינה בכל מקום שתרצה להשתמש בה : אקספלורר, כרום, פיירפורס, ספארי, אאטלוק, איפון, אנדרואיד ואייפד והכל מסונכרן מעצמו.

צפו בהדגמת עבודה על הממשק מערכת סטטוס: