תוכנה לניהול פרויקטים ועסקים מבוססי שעות

ניהול פרויקטים הוא תחום דינמי, עמוס בפרטים ובעל תדירות שינויים יומיומית. היכולת האנושית לנהל פרויקט ביעילות, בד בבד עם ניהול כל הפרטים והשינויים, היא באופן טבעי מוגבלת ולא אינסופית. לכן, ניהול פרויקטים ללא תוכנה לניהול פרויקטים לאט לאט עובר מן העולם. הצורך לשלוט במשתנים רבים בעת ובעונה אחת הופך את הפרויקט לאתגר גדול ולפעמים לפחות יעיל. בעידן שבו אנו מנהלים תקציבים, תזרימי מזומנים, ניהול משימות, דיווח שעות ומה לא, באמצעות תוכנות ייעודיות, ניהול פרויקטים ללא תוכנה ייעודית לניהול פרויקטים, מציב בפנינו כמה סימני שאלה.

תמחור וניהול התקציב באמצעות תוכנה לניהול פרוייקטים

ניהול כל פרויקט מתחיל בשלב התמחור. כולנו מודעים לפער האפשרי שבין התמחור הראשוני לבין החריגה ממנו בהמשך הפרויקט. השאלה היא מה גודל החריגה לעומת הצפי. בהיעדר מערכת התרעות יעילה לאיתור הגלישה בתקציב, הגילוי עלול להתרחש כשכבר מאוחר מדי וכבר מתחילים הפסדים. זהו רק אחד מיתרונותיה של תוכנה לניהול פרויקטים – מערכת התרעות יעילה שמאפשרת לך לשלוט בפרויקט ובתקציב שלו בלי להחמיץ חריגות ולהסתכן בהפסדים. באמצעות תוכנה לניהול פרויקטים ניתן לדעת בכל שלב של הפרויקט מהו הרווח הצפוי לעומת הרווח שחושב בתחילת הפרויקט, התרעה על מועדי תשלום, על הוצאות בפרויקט ועוד ועוד. אבל תמחור וניהול התקציב הוא רק חלק מהעניין של תוכנה לניהול פרויקטים.

תוכנה לניהול פרויקטים מביאה לחסכון אדיר בזמן על עבודה משרדית ניהולית

זמן, כידוע, שווה כסף. ניהול פרויקטים = ניהול זמן, וככל שהחסכון בזמן גדול יותר, כך החסכון בכסף גדול יותר. ניהול פרויקטים הוא כאמור תחום דינמי ומשתנה, הכרוך בפרטים רבים, דו"חות ושינויים אינסופיים שחלים תוך כדי תנועה ומשפיעים על הפרויקט כולו. ריכוז כל המידע והמשמעות שלו בנוגע לכל החלקים בפרויקט, כרוך בעבודה משרדית ניהולית אינסופית, שמעסיקה עובדים בכל הרמות. מנהלים מוצאים את עצמם מעדכנים דו"חות אקסל על בסיס יומיומי, כדי לעמוד בקצב השינויים של הפרויקט. האם זו הדרך היחידה לנהל פרויקט? לגמרי לא! האם זו הדרך היעילה לנהל פרויקט? בוודאי שלא! יש פתרון פשוט, נוח ויעיל לקבלה ועדכון מידע בקליק אחד- אדמירל – תוכנה לניהול פרויקטים ועסקים מבוססי שעות, בקליק אחד.

אדמירל - תוכנה לניהול פרויקטים שתגשים עבורך 3 מטרות

1. שיפור השליטה בפרויקט וברווחיות שלו

2. חסכון זמן המושקע בעבודה מנהלתית מתישה ויקרה

3. קבלת נתונים עדכניים ואמינים המאפשרים לקבל החלטות מבוססות

מערכת לניהול פרויקטים אדמירל תומכת בכל מה שהפרויקט שלך צריך:

עם מערכת לניהול פרויקטים אדמירל נחלנו הצלחה מסחררת בקרב חברות ייעוץ, בתי תוכנה, משרדי הנדסה, חברות אבטחת מידע, חברות אינטגרציה, כתיבה טכנית, יעוץ כלכלי ובעצם, בקרב כל מי שמנהל פרויקטים על בסיס שעות.

הפשטות, היעילות, הדיוק והערך המוסף של המערכת לכל פרויקט, הופכת אותה לכל מה שפרויקט צריך כדי להיות רווחי יותר, מהיר יותר ויעיל יותר.